piątek, 19 lutego 2016

Kremy Bielenda...

Bielenda Kosmetyki Naturalne

rodzina firma z Krakowa istnieje od 1990 roku

/post z cyklu - uroda/

Skuteczny lifting

liftingujący krem - koncentrat na noc  dla kobiet 50+ na bazie ciekłokrystalicznej

"Kremy na bazie ciekłokrystalicznej to kremy idealne, zainspirowane naturalną budową skóry.W odróżnieniu od zwykłych kremów ich struktura jest fizjologicznie zgodna ze strukturą skóry, dzięki czemu aktywne składniki mają ułatwioną penetrację w jej głąb i są przez nią natychmiast absorbowane. Struktura kremu na bazie ciekłokrystalicznej zawiera idealnie kompatybilne ze skórą lipidy membranowe, które wspierają jej naturalną barierę lipidową, zapewniają znaczny i długotrwały wzrost nawilżania skóry oraz kontrolowane, stopniowe uwalnianie substancji aktywnych, dzięki czemu mogą one działać o wiele skutecznie niż w zwykłych kremach" - tak pisze producent.


 Trochę to wszystko "za mądre" jak dla mnie! Co to oznacza?  Oznacza to, że składniki aktywne czyli te najlepsze, mają ułatwione zadanie - łatwo im  przedostać się do naszej  skóry, zaczynają działać prawie natychmiast i przez długi czas , no i oczywiście bardziej skutecznie.

"Formuły przeciwzmarszczkowe /intensywne formuły/ rewelacyjnie walczą z oznakami upływającego czasu aż na 7 płaszczyznach /efekt 7D/" .

Nie będę pisała na jakich płaszczyznach ale skóra rano ma być nawilżona, jędrna, odmłodzona, rozjaśniona i zliftingowana.
Dzięki temu my sobie śpimy a krem "walczy"z upływem czasu, rano budzimy się o wiele młodsze. Po prostu - bajka!

Moja opinia

Aż takich zmian to ja nie zauważyłam ale skóra jest nawilżona, gładsza i lekko rozświetlona. Jakoś tak miło rano spoglądam w lustro.
Krem-koncentrat ma fajną konsystencję, łatwo go rozsmarować, ma przyjemny zapach.  Niewysoka cena to też jego zaleta.
 /używam różnych kremów - z "wyższej półki"czyli droższych jak również dużo tańszych/

Instytuty kosmetyczne Bielenda Professional 

To najnowszy projekt firmy, którego celem jest stworzenie sieci prestiżowych centrów kosmetyczno -estetycznych pod wyłącznym patronatem marki.
W takich centrach będzie można zakupić kosmetyki Bielenda Professional /to informacje od mojej kosmetyczki/. Kremy bardziej profesjonalne niż te z półek sklepowych, wiadomo - cena też wyższa.
Pani kosmetyczka dała mi próbki dwóch kremów. Trudno jednak ocenić ich działanie jak posmarujemy się dwa razy, to musi być proces długotrwały. 
Nie wiem jak moja skóra zareaguje na aktywne składniki, które zawierają kremy. Mogę tylko stwierdzić, że zapach i konsystencja mi odpowiadają. 
Po zużyciu całego opakowania dopiero będą mogła powiedzieć o nich więcej.  Tak wygląda opakowanie  z wygodnym aplikatorem /ze strony bielendaprofessional/, bo przecież wygląd opakowania też ma dla nas znaczenie, lubimy jak jest ładne i wygodne. 

Krem na naczynka z rutyną i witaminą C


Globalny krem przeciwstarzeniowy z czynnikiem wzrostu komórek

 Czy się zdecyduję? Na który? Zobaczę przy następnej wizycie u kosmetyczki.  

Pozdrawiam! Do następnego!

35 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki tej firmy:) Przeciwzmarszczkowych kremów jeszcze nie stosuję, ale polecę mamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kremy trzeba dostosować do wieku ale mamie możesz polecić.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia dla Ciebie i mamy.

      Usuń
  2. Na własnym przykładzie wiem, że kremy przeciwzmarszczkowe nie działają;) Te przeciwstarzeniowe także;)
    Ale nawilżać się jak najbardziej należy! Byle tanio:D
    Basiu, podejrzewam, że ten krem jest lepszy niż cała seria Revitalift L`oreal, którą ja stosowałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba nawilżać, od zewnątrz i od wewnątrz. Cudów jednak nie ma choć kto wie jak byśmy wyglądały gdybyśmy wcale się nie smarowały!
      Nie wiem Tara czy lepszy ale smaruje się, bo zawsze to robiłam. Pozdrawiam, u mnie deszcz więc nadrabiam zaległości...buziole...

      Usuń
  3. Ja ostatnio namiętnie testuję kremy firmy Fitomed :)
    Dziś rano zrobiłam sobie maseczkę z różowej glinki, też z tej firmy, i cera po nie była jakaś ... jedwabista, miała jednolity kolor. Oczywiście po spłukaniu tej maseczki :) Zobaczymy, co będzie dalej.
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam tych kremów ale tyle tego na rynku, że trudno nadążyć.
      Maseczki też robię, jednak sprawdzają się bo buzia po nich o wiele ładniejsza.
      Poczytam o tych kremach, może spróbuję... serdecznie pozdrawiam Gosiu...

      Usuń
    2. A po tej glince nasmarowałam się, gruba warstwą, kremem nr 2 z tej samej firmy i ... czekam na efekt WOW :))
      Może się doczekam :)

      Usuń
    3. Napisz czy jesteś zadowolona, ja też mam maseczkę z tej samej serii co krem, jedno z drugim i ...piękniejemy...

      Usuń
  4. Bielenda to niezłe kosmetyki. Nie łudźmy się jednak, że od kremów pozbędziemy się zmarszczek. Jeszcze takiego nie znaleziono i pewnie dostałby nagrodę Nobla, a jego cena byłaby bardzo wysoka:) Niewątpliwie jednak nawilżanie jest bardzo potrzebne. Pozdrawiam Cię Basiu.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie do tego podchodzę Krysiu. Musimy nawilżać, reszta to tylko operacje plastyczne i medycyna estetyczna, ta inwazyjna.
      Nie liczę zmarszczek bo trudno w moim wieku ich nie mieć.
      Fajny krem o miłym zapachu, w ładnym opakowaniu, bo przecież to dla nas kobiet też jest ważne, czy relaksujący zabieg poprawi samopoczucie a tym samym nasz wygląd.
      Chyba właśnie o to chodzi. Pozdrawiam Krysiu...

      Usuń
  5. Bardzo lubię Bielendę, stosuję. Teraz jestem na etapie testowania L'Oreala, bowiem dostałam przesyłkę. Wysłałam Basiu Twojego maila do konkursu więc może też otrzymałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie dostałam, dzisiaj dostałam maila, że zostałam zakwalifikowana ale przesyłki jeszcze nie mam. Czy o przesyłce poinformują mnie jeszcze oddzielnym mailem czy już nie? Czy mam tylko czekać na nią? Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takich akcjach więc nie bardzo wiem. Z góry dziękuję za odpowiedź...pozdrawiam Ava serdecznie...a z Bielendy jestem zadowolona, krem robi tyle ile może zrobić...

      Usuń
    2. Dostałam info na maila, że dostarczają. Fajna elegancka paczuszka.

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie opakowania kremów z aplikatorami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Bielendę, całkiem zacne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu na coś się skuszę od Bielendy. Też uważam, że to zacne kosmetyki...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. O, ja Bielendę stosję dosyć długo, serię dla cery mieszanej i tłustej - nie tylko krem, ale inne specyfiki. I mam jak najlepszą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, miłośniczka Bielendy. Moja córka też używa ich kremów. Pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  9. Przyznaję, że Bielendy nie używałam chyba nigdy. Działanie kremu brzmi kusząco, więc w najbliższym czasie przejrzę ich produkty. Opakowania mają faktycznie bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, może będą Ci pasowały...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Nie używam Bielendy. Ostatnio kupiłam kremy z serii Janda. Dbam o moją cerę. Przede wszystkim nawilżanie, odżywianie. Ale nie spodziewam się po żadnym, że znikną moje zmarszczki. Buzia musi być świeża i promienna. Kiedy dostaję próbki kremów, to też nie mogę jednoznacznie stwierdzić że akurat ten krem jest dla mnie dobry. Trzeba jednak go trochę więcej użyć, żeby się przekonać :) Pozdrawiam Cię Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, nawilżanie i odżywianie, to wystarczy, żeby buzia była ładna i promienna, cudów nie ma.
      Próbki to tylko, żeby stwierdzić czy zapach mi pasuje i konsystencja. Po tym, jak po jednym kremie
      dostałam ataku kaszlu, tak mnie drażnił zapach, muszę uważać. Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  11. Powiem szczerze, że marka Bielenda coraz bardziej mnie kusi. Trafiłam na kilka genialnych produktów :) Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie skusiła. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie...

      Usuń
  12. Basiu lubię tą firmę i często stosuje teraz mam dermike. Jestem wierna polskim kosmetykom:) nie mam takich które odmładzają,ale te co miałam poprawiają wygląd naskórka a to już dużo.ze swojej strony mogę dodać,że bardzo pomaga lód stoduję i baprawdę dzuaĺa z masażem poprawia nasz wygląd nie 100 ale sporo odmładza o parę lat .pozdrawiam http://grsy50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, ja nie używam kremów tej firmy, ten jest pierwszy, miałam z tej serii maseczkę, jakoś tak się składało, że używałam innych kremów, do Bielendy przekonała mnie córka i ona też kupiła mi ten krem, wypróbowałam i odpowiada mi. Też lubię polskie kosmetyki. Dzięki za rady z lodem, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Ciekawa firma i ciekawe produkty. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Maks, zgadzam się, ciekawe produkty...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Właśnie ten pierwszy krem chcę kupić mamie tylko nie wiedziałam czy działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie możesz kupić...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Ciekawe, myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń