niedziela, 12 lutego 2012

Beże, brązy i szarości...

"Beże i brązy to kolory neutralne, noszą w sobie ciepło ziemi i słonecznej plaży" / i tu moja tęsknota za wiosną, latem i ciepłem /.

"Szary to również kolor neutralny, ma niewiele własnej energii z uwagi na swoją całkowitą bierność"/ jestem ostatnio w nie najlepszej formie, zmęczona, zestresowana i chyba dlatego  bardzo często towarzyszą mi szarości/.

Czy kolory odzwierciedlają nasz nastrój?

Dlaczego raz kochamy kolory a innym razem chcemy się "ukryć" za szarymi i ciemnymi kolorami?

Brązowa sukienka z cienkiej dzianiny, na dodatek bardzo ciepła, jest ostatnio moją ulubioną.
/z cyklu - kolorowa szafa 50+/

Trochę Walentynkowo!

Mała torebka - mieści jednak wszystko co jest mi potrzebne.
Z siwą czapką i szalikiem ostatnio się nie rozstaje.
Ciepły kardigan z wełny z merynosa.
Kurtka dość cienka jak na dzisiejszy mróz / w nocy -18, w ciągu dnia tylko -8 i piękne słonko / ale to tylko do samochodu.
Może kawa i niedzielne pogaduchy u siostry poprawią mi humor.

Miłych Walentynek Wam życzę!


sukienka-BamBoo
szalik-butik w Markecie /blue shadow/
czapka-Market
rękawiczki-Market
pasek-Stradivarius
kurtka-Planet
buty-CCC
torebka-allegro

33 komentarze:

  1. Po tak pięknym uśmiechu nie widać braku humoru!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne buty! kolor mają piękny:)
    zresztą wszystko mi się podoba:) pasek fajnie ożywia kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz, świetna torebka i buty, Mam nadzieję że ten zły nastrój szybko minie. Pozdrawiam i dobrej energii życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Pani w tych kolorkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem, dzisiaj najbardziej podoba mi sie karmelowa kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtke, buty i torebke moglabym Ci Basiu ukrasc bo mi sie szalenie podobaja..a popiel..no coz , to ladny, spokojny kolor i czyni kobiete elegancka, wiec wedlug mnie napewno nie jest wyznacznikiem podlego nastroju..ladnie wygladasz..wesolych walentynek Ci zycze i mysle ze pogaduchy u siostry dobrze Ci zrobia..bawcie sie obie fajnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie kolory odgrywają bardzo dużą rolę...i rzeczywiście te energetyczne poprawiają mi nastrój:)
    brąz, to ciepły kolor..wcale nie smutny, więc mam nadzieję, że jesteś w pozytywnym nastroju:))
    ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka,wyglądasz w niej bardzo zgrabnie. ja tez lubię beze,brazy i szarości.te kolory sa zawsze modne i stanowia swietna baze dla innych,zywszych akcentow;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, Basiu, że spotkanie z siostrą poprawiły Ci nastrój :) Może warto skorzystać z koloroterapii i, gdy nam smutno zakładać ubrania bardziej kolorowe? :)
    A tak poza tym, bardzo ładne połączenie kolorów, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very lovely hat and scarf. You look very warm and stylish.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja droga, wyglądasz bardzo ładnie. Rozumiem w pełni chęć schowania się za szarościami, ja jak nie mam na nic nastroju noszę głównie czerń. Ale gdy chcę jednak na siłę troszkę poprawić sobie humor, zakładam celowo coś kolorowego, choćby drobiazg. Od dwóch lat mam jaskrawo-malinową czapkę, do tego czerwony szal i broszka - aż mi się chce uśmiechać jak na nie patrzę. Spróbuj:) Życzę poprawy nastroju!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam beże, brązy i szarości:) wygladasz w nich pieknie i wcale nie jakbyś chciała sie "ukryć" wrecz przeciwnie, aż promieniejesz:) wszystko super :) obserwuje i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu Tobie również życzę Miłych Walentynek. :) Tobie jest we wszystkim pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio też chodzę w takich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladna sukienka i torebka:-)) Zycze ci Basiu milych Walentynek:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory mają dużą moc wyrażania naszych uczuć - z tego można się śmiać, ale za nimi kryje się silna symbolika :)a dlaczego się chowamy? Każdy może mieć zły dzień, chociaż w Polsce to już pewna ludzka mentalność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. poza tym wygląda Pani bardzo kobieco i elegancko, klasa!

    OdpowiedzUsuń
  18. szara jak myszka, ale do Ciebie się to nie odnosi, wyglądasz elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Basieńko, prezentujesz dziś moje ulubione kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz:) Ale nie zgodzę się, że za szarością się chowamy. Wszystko zależy od formy, myślę. Może być skromny,ale mega kolorowy sweterek i totalnie szary, ale tak wyjechany, że każdy zwróci na niego uwagę...Przede wszystkim jednak życzę Ci mniej stresów i dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki;D
    Moim zdaniem bez czapeczki byłoby lepiej ale teraz nie ma innego wyjścia i trzeba dbać o zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja.Szary dominuje w mojej szafie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, zycze Ci SUper Milych Walentynek. Uwielbiam szarosci a Tobie jest w nich do twarzy zreszta jak kazda rzecz ktora prezentujesz na blogu.
    Odgon smutki w kat juz niebawem wiosna i kwiaty, zapach koszonej trawy a moze tak zaczac planowac wakacje. Zima tez moga byc super. Mam nadzieje ze szybko odmieni Ci sie samopoczucie :)) Sle XOXO

    OdpowiedzUsuń
  24. zapmnialam.... ha ha ha
    W czapce Ci do twarzy jest. Wygladasz SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za wszystkie komentarze.
    Samopoczucie już trochę lepsze.
    Sivka-zgadzam się, wszystko zależy od formy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy zestaw i wyjatkowo ladnie wygladasz, ja rowniez potwierdzam, ze nie widac stresu zupelnie a za to ladnie sie usmeichasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cute blog. I love your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello there, I found your web site by the use of Google
    whilst searching for a comparable subject, your site got here up, it seems great.

    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Feel free to surf my blog template jeopardy

    OdpowiedzUsuń
  29. you are really a good webmaster. The site loading
    pace is amazing. It seems that you're doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork. you have done a wonderful activity on this topic!

    My homepage jeopardy template with powerpoint

    OdpowiedzUsuń
  30. I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you are going to
    a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    Here is my homepage; jeopardy online

    OdpowiedzUsuń
  31. I was recommended this website by way of my cousin.
    I'm not sure whether or not this publish is written by way of him as nobody else recognize such unique about my difficulty. You are incredible! Thank you!

    Also visit my blog post; jeopardy game template for powerpoint

    OdpowiedzUsuń