sobota, 11 czerwca 2011

Na niebiesko....

Kolor niebieski - idealny na lato.

 Dzisiaj w roli głównej lakier do paznokci. Słodkie jak cukierki, modne lakiery na wiosnę i lato.
 

"Chcesz zrobić manicure w modnym kolorze?

Zainspiruj się barwami waty cukrowej, lizaków i kolorowych dropsów.
 Świeży błękit ładnie skomponuje się z bielą i innymi kolorami".
 ...modne lakiery urozmaicą wiosenny i letni look...
...biała torebka, ostatnio moja ulubiona...

POZDRAWIAM !


sukienka-Taboo
kurtka-Pepper Corm
buty-Embis
torebka-Taboo
szalik-Market
naszyjnik-Taboo
lakier niebieski-Salvadore

23 komentarze:

  1. Oooo, widzę, że uległaś lakierowej pokusie:) I jak się czujesz z tym kolorem na paznokciach? Bo wyglądasz świetnie:) Sukienka bardzo mi się podoba, zwłaszcza w zestawieniu z dżinsową kurteczką. I masz cudowny balkon:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beti444-bardzo mi się podoba i chyba już się przekonałam do kolorów innych niż czerwień, fiolet, róż....

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski to mój ulubiony kolor, w cuchach, ale chyba nie odważyłabym się na paznokcie, chociaż podoba mi się u ciebie. Bardzo ładne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. u Alojka-przekonała mnie Beti444 i...zaszalałam....

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor na paznokcie, nie uważam żeby był zbyt odważny :) całość bardzo fajna, uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kolor,bardzo lubię niebieski.A Tobie we wszystkich kolorkach pięknie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie!!!

    najbardziej podobaja mi sie paznokcie u stóp i buty!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) pięknie :) pięknie :) sukienka prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają buty. Taki kolor od razu wydłuża nogi ;) Paznokcie rzeczywiście bardzo letnie, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw Basiu!!!!
    A tych butów zazdroszczę niemiłosiernie, wspaniale wydłużają nogi i są bajecznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorki!! luźny letni zestaw bardo mi się podoba!! A jakie piękne kwiaty dookoła!!! Pozdrawiam miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten konkretny jest akurat z Golden Rose i kupiłam na stoisku tej firmy, ale "pękacze" są w ofercie już kilku firm kosmetycznych:) Z tym, że akurat GR jest jednym z tańszych, a całkiem niezły jakościowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam w tym tygodniu, pani sprzedawczyni powiedziała, że właśnie dopiero co je dostali, pierwszy raz:) Więc i u Ciebie na pewno się pojawią.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, praktykowałam taki kolor na paznokciach w czasach różnych szaleństw! Ostatnio kupiłam zieleń. Podoba mi się Twoja sukienka.Niebieskości są śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w tych błękitach.niezaprzeczalnie. Kupuję Cię w całości.pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski to bardzo ładny kolor,cały zestaw jest ładny. Wyglądasz super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe buciki! Szukam czegoś podobnego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie wyglądasz!!! w niebieskim bardzo Ci do twarzy!!!
    na luzie, ale jednocześnie elegancko - świetnie, to łączysz!
    paznokcie świetne...no i te pantofelki...baaaardzo kobieco...powiem więcej..seksownie:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wygladasz, wszystko swietnie dopasowalas, a balkon masz rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci ładnie w jeansie :)
    no i te boskie kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle wszystko IDEALNIE dobrane! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny bardzo ladny kolor lakieru. Jeansowa kurtka to bardzo dobry wybor;)

    OdpowiedzUsuń