wtorek, 24 maja 2011

Letnia sukienka....

 Dzisiaj dla odmiany biel połączona z granatem.
 Letnia, zwiewna sukienka  w drobny wzorek
 / właściwie to nie wiem co to jest, coś do groszków podobne /
i biała bawełniana bluzka.
 Sukienka na grubych ramiączkach.
Nie jestem ich zwolenniczką / już pisałam-nie służą mojej urodzie/ więc biała bluzka posłużyła za narzutkę.
Biała torebka i naszyjnik-koraliki z poprzedniej stylizacji / do granatu też świetnie pasują /.
 Czarne buty z białymi kokardkami to bosaki na wygodnym słupku.
Lekki makijaż.
Mocna czerwień na paznokciach.

POZDRAWIAM!


sukienka-Blus
bluzka-narzutka-Wallis
buty-Alano
torebka-Taboo
wisiorek-Taboo 

14 komentarzy:

  1. uwielbiam taki zestaw, slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, lekko zwiewnie :) Ale i elegancko, Ty zawsze jesteś bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, bardzo kobieco :)
    zapraszam do mnie, STYLOWE BUTKI do wygrania :)
    misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zwiewnie, elegancko i przy tym wygodnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udaje Ci sie Basiu na moje oko ladnie laczyc ubrania w zestawy,,buty, torebka i korale to piatka z plusem..uwielbiam wszystkie biale bluzki, a jak spotkam w sklepie kolejna ladna to kupie..chetnie nosze biale bluzki z podniesionymi kolnierzykami do gory..troche to zawadiacko wyglada ale kocham takie wlasnie style.hihi..Ty juz chyba Basiu jestes opalona bo tak to zdjecia pokazuja..zycze ci milego dnia a ja dzis gotuje ruskie pierogi,,buzka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka! Biel z granatem kojarzy się ze szkołą, ale nie tym razem i nie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo stylowo i kobieco, to już Basiu Twoja wizytówka, taka nasza polska, współczesna Coco :) wielki plus za sexowną czerwień na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie!!! sukienka jest fantastyczna!
    klasyczne kolory,idealne dodatki..pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, zwłaszcza buty:) A to chyba takie bardziej fasolki niż groszki na sukience;)
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie , połączenie tej sukienki z kolorem białym strzał w 10tkę rzecz jasna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się na DIRTY-POISON.BLOGSPOT.COM
    Do wygrania buty, które sama możesz sobie wybrać ;)*

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem Pani fanką :) ładnie i z klasą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń