piątek, 1 października 2010

Czemu tak zimno?...

Jesień, jesień, jesień, jak to tak?

Pociemniało, poszarzało!

Jesień, jesień - JAK TO TAK???

Zimno, na skali tylko 8 stopni. Jest nadzieja na poprawę, dzisiaj już nie pada.
Wczoraj wróciłam strasznie zmarznięta więc na dzisiejszy spacer po parku założyłam ciepłą kurtkę i zimno mi nie straszne.
Pierwsza fotka optymistyczna - w oczekiwaniu na słońce.
Jesień, jesień - JAK TO TAK???
Apaszkę musiałam zamienić na cieplejszy szalik, zimno...

Pozdrawiam odwiedzających i miłego weekendu życzę!



spodnie-jeansy - Miss Cherry
kurtka-Greenpoint
szalik-Greenpoint
apaszka-sh
torba-Orsay
buty-Embis
wisiorek-I am

10 komentarzy:

  1. jutro rzekomo trochę słońca ma się pojawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba..niestety wiem co czujesz, ja też nie znoszę zimna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje fotki są wszystkie bardzo optymistyczne:))
    torba świetna! całość bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za głos :) Niestety nie wiem czemu tak zimno ale piękne szarości na zdjęciu :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrze na twoją cieplutką kurtke to az mi sie slabo robi, wczoraj wrocilam z Egiptu i roznica temperatur jest okropna na dwor na razie nie wychodzę ale niebawem bede musiala zetknąć się z szarą polska rzeczywistoscia :((

    Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi sie odcien kurtki i to ze jest tak cieplutka, przynajmniej na taka wygląda :)
    Torebka rewelacyjna !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze....
    Paula-zazdroszcze pięknej wycieczki do Egiptu,
    Tara-trzeba być optymistą to i zimno nie jest straszne
    Wiktoria- z przyjemnościa oddałam głos na Ciebie
    Kathy-nie lubie grubych kurtek ale jak mus...to mus...
    Agg-słonło jest ale już zimno......

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest naprawde piękna. Podobają mi się jej detale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, ale to bardzo podobają mi się kurtka i torebka :) Pozdrawiam niedzielnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie uśmiechnieta i pięknie wyglądająca jak zawsze...serdecznie pozdrawiam Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Właśnie rozpoczęłam blogowanie na blogspocie i również wrzucam własne stylizacje :)
    W związku z tym zapraszam Cię serdecznie do siebie :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ania

    OdpowiedzUsuń